glitter2


my caring & loving mum & dad..miss u two..

my caring & loving mum & dad..miss u two..

Sunday, December 19, 2010

i love he so much


I LOVE YOU SO MUCH !!!!!!


nie lah org yg plg aq syg tu...(after my parent)
syg gle3 la kt mamat sorg nie...
xde ape pn yg lbey pasal DIN nie...
tp ntah la...
im crazy about u man..

he is really different from other guy that i know before..

1st simple
2nd loving & caring
3rd sensitive
4th he crazy about football
5th did not smoking

bnyk lg la yg x dpt nk tulis
(hmm org tgk sibuk dlm dunia bercinta kn...sume pn nmpk bek)

hehe..thank syg
i selalu sgt tension lately nie kn..
tp u da bnyk phm i...
walaupn u x dpt nk tlg i sgt tp...
cukup la sbb sudi dngr masalah i...
di saat u letih..
bz nk study..
sibuk dgn kuliah...
bnyk menda nk wat...tp..
u sggp lyn i..
I LOVE U SO MUCH SYG!!!!

thanks again syg...
for :
1st the love u give at me
2nd the attntion for me
3rd and every sweet thing that happen to us syg..
im very lucky to have u now..
i hope we will be together until the end..
insyallah

No comments:

Post a Comment